Nu ska jag sova!

2009-05-06 @ 01:35:11
Klockan tickar på och börjar bli mycket igen. Det är nog dags för sängen alltså, om jag ska komma upp imorgon. Jag har ju dubbelkrock med lektioner på förmiddagen, haha. Hoppas det löser sig iallafall. Jag har lite saker att fixa i skolan imorgon också. Låna hem en film, prata med spanskaläraren, boka tid hos studievägledaren, prata med Jenny om religionen, fixa lappar och stödord till redvisningen i info&layout, finslipa värderingen i lokal historia-arbetet, plugga på ideologierna.. Allt detta ska hinnas med imorgon, någon gång. xD haha. Lycka till, men jag hoppas det mesta blir fixat. Jag la in allt viktigt skit på usb-minnet för en stund sedan, tror inget är glömt nu. Blir nog kvar i skolan ett tag efter lektion, jag pluggar mycket bättre i skolan och jag behöver verkligen plugga nu...

Nej, nu ropar sängen på mig.
Go´natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback