Flänger fram och tillbaks...

2009-05-11 @ 22:07:32
Det händer inte mycket här. Och det har inte hänt mycket sedan sist heller. Pratat med lite vänner. Kikat på bloggar. Snokat på face. Kollat fronter. Checkat av vad jag har kvar i skolan. Lyssnat på musik. Funderat hur fan jag ska hinna allt i skolan. Och lite hur jag ska ha råd med allt jag vill göra, hmm. Men det brukar oftast lösa sig på något vis! Jag lär planera lite till på sommaren känns det som, jag lär kolla upp lite vad mina favoriter gör. thihi. Jag säger som kära Sonja en gång sa; man lär ju prioritera!!! Haha, sommaren kommer bli bäst fan!!!

My week;
Tisdag: Skola 13-16, historiaprov. Träning 17-18.15. ESC semifinal 1, heja Sverige!
Onsdag: Skola 9-12, prata med Irene vid 12. Åka till Sthlm, Beyonce i Globen med Milla.
Torsdag: ESC semifinal 2 hos Micke.
Fredag: Rix fm festival i kungan med Micke och Milla.. och fler kanske.
Lördag: ESC fiiinal!!!
Söndag:
Slappa och göra något skoj :D Åker hemåt igen. Plugga.


Och nu har jag väldigt tråkigt här, och lite småtrött. Kanske dags att sova nu, för de blev ju bara nån timme inatt, haha. Ja, vi hörs mera imorgon. Jag ska nog ta och plugga lite först också!!!

Go´natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback