Vilken lycka alltså. <3

2009-05-26 @ 23:01:02
Att ett sms kan bringa så mycket glädje, det är helt sjukt. Tidigare ikväll här, kring nio-tiden, så fick jag ett mess av Jessica, precis när jag skulle börja plugga.. Har jag börjat än, neeej. Det blev en massa planering tillsammans med Micke istället. Hejohå. Detta är sjukt. Jessica berättade nämligen att hon skulle vara med Marko i sommar igen, och det är bara så sjuktkul. Så vi har kollat runt lite. Och vi har konstaterat att sommaren kommer bli så jäkla bäst och att vi kommer gå i konkurs 1000 gånger om. xD HAHAHAHA.
Men vi kör på; Man lever bara en gång!!!

Jag längtar något enormt till sommaren.. Så bäst och perfekt den kommer bli.
Men först helgen, iiiih. <3

Kommentarer
Postat av: Annika

men men men, ja hade tänkt gå på marko på lise i juni, ska hon då?? :O

2009-05-27 @ 16:28:10
URL: http://sannafreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback