I know everything changes.

2009-11-19 @ 12:44:27

Sitter här och lyssnar på Idol-skivan, haha. Köpte den igår, men mer om gårdagen senare.. Jag fick hem Livet är en schlagerdvd idag, jag vann den på tradera. :D Känns skönt att ha den på dvd ju, för vhsen är snart paj tror jag. xD haha. Jag fick även hem Sprängaren igår, najs! Också köpt genom tradera, även Paradiset, den får jag väl i dagarna här hoppas jag. :) Idag har jag inget planerat precis, jag ska iväg och hämta ut mina kursböcker som kom igår, najs.. Kanske kan plugga lite eller nåt. Såg nu att det går repris på AA om en stund, det ska jag se! Och ikväll är det ju Glee, får inte missa det! Men nu ska jag bädda ihop här och kika runt på lite bloggar...

Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback