Lyckan kommer, lyckan går.

2009-11-06 @ 23:52:08
Jag har suttit här vid datorn hela kvällen typ. Kollade såklart på Idol också, det blev så.. Bäst ikväll var helt klart Mariette, åh! Jag har även pluggat lite tyska, första kapitlet avklarat! Yeah, jag känner mig dutti. Och sen har jag även packat, jag åker nämligen till Stockholm imorgon. Till Micke. :D Det ska bli najs! Ska på konsert imorgonkväll, se Britta på kör och uppträder gör bl.a. Sarah Dawn Finer, Gunilla Backman.. Och på söndag är det dags för Best of the best! Så sjuktkul det ska bli. Jag ska dansa för Jennie Widegren igen!!! :D Längtar... Nej, nu ska jag ner och hämta lite godis.. Lär väl lägga mig snart också, så jag säger go´natt redan nu!

Go´natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback