Allt jag ser...

2009-10-04 @ 11:48:43
Jag ligger fortfarande här i min säng, lyssnar lite på musik och så. Vaknade nån gång efter tio-tiden när klockan ringde, men har inte orkat tagit mig upp. Så otroligt tråkigt väder ute också, regnat hela morgon, men nu tror jag faktiskt det är uppehåll. Jag borde väl ta och hoppa in duschen snart och äta lite frukost/lunch också. Men jag har inga planer för dagen alls. Får se vad som händer, lite grejs jag funderar på men får se om jag orkar det. Om jag kommer så långt vill säga. Nu ska jag musika vidare här...

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Linda

1,5 vecka efter var jag vansinnigt svullen och tröttmössig fortfarande… Men man vet ju aldrig, självklart olika för olika människor! :D

2009-10-04 @ 14:10:17
URL: http://sonnvik.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback