Din klocka tickar...

2009-10-16 @ 00:32:16

Dagen har närmat sig sitt slut och jag har inte riktigt hunnit med att blogga idag, inte varit hemma alls. Fullt upp hela dagen och det är så skönt..

Jag tog mig in mot stan strax innan halv två, mötte upp Micke vid Åhléns och vi gick och hejade lite på EmmaL. Så där blev vi kvar ett tag och pratade, najs. Sedan hörde vi av oss till Emma och vi mötte upp henne på Hötorget. Snurrade runt lite snabbt inne på stadium där och sedan tog vi oss iväg till fridhemsplan där vi kikade in på ÖoB, haha. Och sedan hem till mig.. Vi satt här hemma i mitt lilla rum och pratade och planerade.. Vid halv fem så drog vi igen, sa hejdå till Emma och vi drog hem till Micke. Jag åt middag där hemma, trevligt. :) Och blev kvar där hela kvällen, vi var iväg till lidl för att kolla lite men sedan hem tillbaks. Kollade på Singing Bee för att Anna Mourou var med. Hon är jäkligt grym alltså, heja Anna! Det var mycket roligt att se, men vi ville ju så gärna gå på den inspelningen (Anna ville ha oss där), men vi skulle på en annan tv-inspelning då, haha, lite surt xD Efter det så tog jag mig hemåt, fick skjuts upp till Mörby och sedan t-banan hemåt.. Tack M och E för idag. ♥

Kvällen här vid datorn har väl inte varit så händelserik. Lite olika grejer som planerats, det kommer bli mycket kul!! Pratat med lite vänner och så på msn också. Kikat bloggar och facebook, som vanligt. Ska kika igenom det sista här nu och sedan lägga mig tror jag...
Go´natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback