Godmorgon.

2009-10-25 @ 09:20:38
Detta känns väldigt tidigt. Och jag ställde om min klocka imorse när jag kollade på mobilen och min vanliga klocka. De stod på samma tid så jag var tvungen att slå på tvn för att se om jag var tvungen att ställa tillbaks en timme och yes, så var fallet. Haha, så jag är/var uppe med tuppen typ.. Sitter här nu och pratar lite med Emma. Vi hela gänget ska nämligen på bio idag, på FAME! Yaay, det ska bli mycket kul! Redan vid 12.30, tidigt yes, men M och S ska hem senare idag. Så vi ska mötas upp allihopa i stan strax efter elva-tiden. Så jag ska väl hoppa in i duschen här snart så jag hinner få i mig lite frukost också. Sedan får vi se hur dagen blir...

Pusshej!

Kommentarer
Postat av: ingela dilen

Ja, hoppas filmen är bra. Men det tror jag att den är. Den gamla är ju väldigt bra och tv-serien Fame ännu bättre. Ha de bra så hörs vi. Kram

2009-10-25 @ 11:25:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback