Home sweet home!

2009-10-01 @ 20:13:58
Jag är hemma i viken nu iallafall, riktigt skönt! Vaknade upp efter tio-tiden idag, mor ringde också. xD haha. Fixade mig, packade klart väskan och tog mig sedan till Odenplan.. In på akademibokhandeln och köpte en kursbok som jag behövde, kikade in på åhléns också.. Sedan raka vägen till skolan, hade en föreläsning vid ett-tiden.. Intressant, men lektionen svävade ut till så mycket annat idag, haha.. Slutade strax efter halv fyra och då fick jag bråttom.. Skyndade mig hem och kastade i det sista i min väska och tog den och dataväskan. Vidare till t-banan och centralen för att hoppa på pendeln som gick 16.20. Jag hann, puh! Kom till upplands väsby och hoppade på upptåget hemåt, asmycket folk verkligen, drygt! I gävle vid halv sju-tiden, mamma hämtade mig och raka vägen hemåt.. Köpte donken-mat med oss hem, mums, haha. Och nu sitter jag här och kollar på Idol.. :D Najsnajs! Ska hänga med lite mer här nu, hörs senare.

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback