Litet äventyr...

2009-10-14 @ 14:25:48
På facebook ser man allt, haha. Linda H hade nämligen uppdaterat sin status med Dansklass snart... Och föremot att jag saknar henne så sjukt mycket och inte visste när jag skulle få träffa henne igen. Så begav jag mig ut en tripp. Till danscompagniet här vid Fridhemsplan, typ 5 mins gångväg härifrån.. Klassen började vid ett, så jag drog väl härifrån vid halv ett.. Där strax efter det och jag hinner typ bara komma utanför stället så ser jag Linda och hennes vän komma en bit bort. Hon blev riktigt glad att se mig och förstod att det var facebook jag hade kollat på. (a) Men det var så sjuktkul!! Följde med dem in på danscompagniet och slog oss ner i fiket där, det var ju 20min kvar tills de skulle börja. :) Så pratade på lite om allt möjligt med henne, underbara människa. Hon är ju hur mysig som helst, verkligen! Haha, Tine dök upp där också. Jönsson skulle komma, men lite senare.. Vid ett så drog allihopa in i salen, så det blev kramkalas och hejdå med Linda. Vi skulle höras av. :) Och jag drog utanför och ställde mig, tänkte säga hej till Jönsson när hon kom... Tio minuter senare typ så kom det en springande Jönsson i full fart, hejade lite snabbt och så, men hon hade bråttom in. xD Det var en rolig syn, haha. Och då trallade jag hem igen och var hemma vid halv två igen typ...

En liten mysig tripp. Tusen tack Linda. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback