Mysigt!

2009-10-30 @ 18:58:42
Nu är jag hemma igen.. Det blev en liten snabbtripp på stan. Det var väldigt mycket folk ute... och det var kö in till Buttericks-butiken, haha. Jag kikade bara in i några butiker, pga att det var så trångt överallt.. Det blev kvällsmat på donken, ingen är förvånad! Och sedan kilade jag förbi chinan och kollade om det fanns nån biljett till Hairspray nu ikväll men icke.. Lite tråkigt. Kollade på klockan och såg att det var 10 minuter kvar av förkväll, så jag skyndade mig dit.. För både Jessica Heribertsson och Camilla Håkansson skulle vara med där ikväll.. Och när jag går förbi centralen så tycker jag att jag känner igen en tjej som står där och det var Cam.. Så himla roligt att träffa henne igen. Kramkalas och massa prat, vadå sööt liksom. Hon tackade för stödet vi gett henne och allt. :) Stod där tio minuter ungefär och pratade, innan hon var tvungen att ta sig iväg dit hon skulle.. Kramkalas igen, och vi skulle höras av och allt. Så mysigt! Och jag trallade vidare mot t-banan och tog mig hemåt och här är jag nu.. Ska kolla vad jag missat här vid datorn!

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback