Ny vecka...

2009-10-12 @ 13:02:57

Måndagen har kommit, ny vecka. Jag ligger fortfarande i sängen här hemma i Sandviken. Och jag blir nog kvar hemma idag iallafall, som jag säkerligen kanske kommer ångra sen. xD Men jag blir kvar en natt till.. Finns ingenting att göra, inte nånstans. Varken här hemma eller i Stockholm. Skittråkigt. Jag vet inte när jag tar mig tillbaks heller, imorgon hoppas jag. Men vad ska jag göra där fram till fredag egentligen, blä. Aja, idag har jag inga som alls planer.. Blir väl att ligga här och trycka runt på datorn, kolla nån film kanske. Ska kolla igenom lite bilder också, hihi. Nej, nu ska jag kika runt bland bloggarna.

Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback