Uppdatering...

2009-10-11 @ 18:54:16
Nyligen ätit här nu, mums.. Jag kom hem vid fyra-tiden här, eller i Gävle. Vi har väl inte gjort så mycket idag, kollat på tv lite, suttit vid datorn, tagit en promenad på 5km och pratat med Micke.. Najsnajs! Och vid strax efter två så tog vi oss in till Bollnäs för att lämna mig vid bussen. Tog hejdå och allt, men vi ses nog snart igen. :) Lyssnade på musik hela vägen hem, det tog bara en timme ungefär. Blev hämtad av mor och syster.. Pappa kikade förbi tidigare också och sedan har jag bara suttit här...

Gårdagen.
Jag kom fram till Bollnäs vid halv fyra-tiden igår ungefär. A-K var där och hämtade upp mig, så kul att ses. :D Vi åkte och handlade direkt och sedan hämtade vi upp hennes mamma innan vi åkte hem till henne. Där slog vi oss ner vid datorn och kikade runt, lyssnade på musik och så. Messade lite med Jess också. Vi fixade lite mat för kvällen, klyftpotatis och korv. Sedan blev det Berts favoriter på och dags att fixa sig för kvällen..

Resten av kvällen/natten kommer i ett eget inlägg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback