Allsång idag!

2009-09-05 @ 11:47:21

Här sitter jag, håller på och fixar det sista. Snart mat här också, men måste packa väskan lite. :) Tjugo i ett går tåget mot Falun, där jag idag ska på allsång. :D Ska bli otroligt mysigt. Med världens bästa Jessica Marberger som gästartist. :D Jag längtar som en galning efter henne, ska bli så otroligt kul att se henne sjunga solo igen och att träffa henne förstås!!! iiiiihi. Allsången börjar vid 15, ingen aning när den slutar men jag blir iallafall hämtad där utav Robert. Så hemma efter åtta igen typ, skriver då igen!

GRATTIS säger jag till syster min som fyller 18 och Annamia som fyller 30 idag. :D
Hoppas ni får helt underbara dagar, ni är bäst, älskar er. ♥


Pusshej!


Jess och jag i Eskilstuna 2 augusti 2009. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback