Back in viken!

2009-09-05 @ 00:50:21
Nu sitter jag här hemma i Sandviken, på mitt rum med mammas dator.. Mumsar lite choklad och glor runt lite överallt, najs..

Kom iallafall iväg till Tv-huset och ännu en inspelning av Så ska det låta. :) Gick själv idag, för Micke kunna inte för han hade skola.. De som tävlade var Sara Löfgren & Johan Boding mot Amy Diamond & Samuel Ljungblad.. Och jag var ju självklart där för Sara! :D Den människan är ju så galet grym, det är helt sjukt! Hon slutar aldrig att förvåna mig, vilken röst människan har. Utstrålning, ja allt. Jättebra program, ska bli jättekul att se sen! Efteråt försökte jag få till mig Sara men hon vinkade lite att hon skulle komma snart. Men de började tömma lokalen så jag gick upp i entrén.. Micke med familj kom efter ett tag när jag stod där, de skulle på nästa inspelning medans jag skulle åka hemåt, haha. Och rätt som det var då så kom Sara med vänner upp. Så pratade lite med henne, goa hon! Så kul att träffa henne igen, hon är underbar! Sedan skulle hon dra vidare, kramkalas och vi ses nog snart igen. Var kvar ett tag till med Micke och pratade, men sedan lära jag dra.. Stötte på Sara igen utanför tv-huset, haha. Jag skyndade mig iväg, mycket onödigt för när jag kom till centralen så var det en timme kvar till pendeln skulle gå. Så det blev donken-mat, mums. :D Sedan till pendeln som tog mig till upplands väsby och där hoppade jag på upptåget som tog mig till gävle och där kom mamma och hämtade mig. Hemma strax efter elva och då blev det lite bullar, mums! Nu sitter jag här och nyligen betalat en räkning, daaaansa!!! Och gör inte så mycket mer, ska kika lite bloggar tror jag. :)

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback