Byebye!

2009-09-30 @ 23:53:24
Sista dagen i september-månad. Helt otroligt. Jag har nu bott här i en månad, men det känns som flera månader. xD haha. Kanske för att jag inte trivs ordentligt här, menmen.. En månad iallafall. I underbara Stockholm. På ett program jag inte heller trivs på, menmen. xD haha. Ja, denna månad är iallafall över.. Hösten har kommit och vi kliver in i Oktober-månad om bara några minuter, hihi. Det händer ganska så mycket i oktober här, trevligt som fan! Krogen, gala, kryssning, berwald, träffa delar ur GG.. Yeah, detta känns bra! :)

Morgondagen:
- Förmiddagen, Packa och blogga typ.
- Skola 13-15.30.
- Universitetet, köpa en kursbok.
- Åka hem till viken!

Men nu ska jag snart ta mig till sängen.. Inte för att jag är trött, men jag måste komma upp imorgon, haha. Så, vi hörs mera imorgon.. Jag ska bara ta en sista runda genom allt här på datorn och sen sova!
Go´natt!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Vilken tid åker du hem? Jag vill också hem...

2009-10-01 @ 13:19:15
URL: http://adilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback