Shoppingtur + underbara träffar. <3

2009-09-28 @ 22:23:50
Jag kom iväg en sväng in till stan tidigare, sprang runt där några timmar. Mycket folk ute, som alltid.. Kikade in i några butiker iallafall, för jag är väl inte den som älskar att shoppa och kolla på kläder precis.. Men jag shoppade lite iallafall, det blev ett par svarta jeans från veromoda, färgglad huvtröja från bikbok, svart linne från gina och en svart t-shirt med vita prickar från monki. Yeah! Och sedan trallade jag bort mot Saga-biografen där det skulle vara Premiär för filmen Äntligen midsommar!. Galet, det spelades sommarmusik. xD haha. Mysigt faktiskt. Inte så mycket känt och roligt folk, men jag träffade iallafall Jessica Heribertsson och tjejerna i Sheelah!! Och de som gjorde min kväll/dag var Lisa Stadell. Så himla kul att träffa henne igen... :D Hon är ett jäkla lyckopiller alltså! Jag gick iskall men glad därifrån.. Raka vägen hemåt med t-banan och var hemma vi halv åtta-tiden ungefär... :)


Bild från Petré event.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback