En vanlig dag...

2009-09-30 @ 19:39:06
Dags att blogga lite kanske, jag börjar bli dålig på det här, haha.. Vaknade vid halv elva och fixade mig, hann sitta vid datorn lite innan skolan.. Började vid ett-tiden med seminarium med Per.. Najs.. Missat en del, pratade lite med Per om det och skulle höra av mig till Eva tyckte han. :) Arbetade lite i våra grupper och så, kikade en kort film innan vi slutade. Kom hem vid halv fem-tiden ungefär, då satte jag mig här vid datorn.. Och jag har mailat massa folk också, det känns riktigt bra! Även fått svar på ett mess som gjorde mig väldigt glad, iihi! Jag tog en sväng till donken för en stund sedan för att få i mig lite kvällsmat, gött. xD Och nu sitter jag här och gör ingenting, väntar på att klockan ska bli åtta eller nåt.. Vi hörs senare!

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback