Första tentan avklarad!

2009-09-11 @ 13:09:52
Uppe och hoppade tidigt idag. Fixade mig och sådära, läste lite i boken också, haha. Tog t-banan till universitetet och var där strax innan nio-tiden. Raka vägen upp till ugglevikssalen där tentan skulle vara. Strax därefter så var det insläpp, och jag slog mig ner vid ett bord.. Först fick vi lite info, sedan skulle vi skriva ner reflektioner inför tentan, sen var det bara att börja.. Och avslutade med reflektioner om hur man tyckte det gick osv.. Jag gick därifrån vid halv tolv-tiden ungefär.. Det gick sådär, jag får nog inte godkänt. Men jag har ju inte ens haft böckerna typ. Köpte en av dem i förrgår.. Och den andra köpte jag idag när jag gick därifrån. xD haha. Så jag bryr mig väl inte så värst om tentan, jag får göra om den sen. Efter det så åkte jag in till stan, tog en sväng förbi kungsan och sen hemåt. Nu sitter jag här och jag ska strax äta här. :) Gött! Och senare idag ska jag ta mig in till kungsan igen med Micke för att träffa Annamia och så. :D

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback