Hemma i lugn och ro!

2009-09-02 @ 21:16:54

Gårdagen var ju jag och Micke som sagt på Så ska det låta-inspelning och de som tävlade var Lina Hedlund & Tess Merkel mot Timo Räisänen & Måns Jälevik.. Mysig kväll blev det, brudarna är för sööta ju!! Och vi pratade massa med Pernilla också, trevligt. Träffade Marko innan inspelningen också, han var med på den tidiga, hihi..

Nu till dagen.....
Klockan ringde redan vid sex idag, grymt tidigt ju.. Fixade mig och sådära, tog sedan t-banan till konradsberg, de var där jag skulle ha lektionen idag. Letade på rätt hus och sal, hade ett seminarium på tre hela timmar. xD haha. Lite drygt men, det funkade.. Blev indelad i en grupp också, som jag ska arbeta tillsammans med under kursens gång. Det blir nog bra!! Slutade strax efter tolv och då var det raka vägen hem för att äta lite och sedan vidare till universitetet. Hämta lite papper och joks hos Eva och sedan kollade jag om lite skolböcker som jag behöver som inte fanns inne än.. Messade med Micke också, och det blev bestämt att vi skulle på den tidiga inspelningen av Så ska det låta, haha. Kom till tv-huset till tre och inspelningen började strax efter fyra. De som tävlade var Rickard Olsson & Lotta Engberg mot Sarah Dawn Finer & Patrik, nånting.. haha. Minns inte alls vad han hette i efternamn.. Men det var ett roligt program, haha. Pratade såklart med Pernilla igen, hon var glad att se oss. :D hihi. Slutade vid halv sju typ, stannade kvar en stund och sedan drog vi in till stan. Micke skulle fotta lite, så vi trallade till kungsan och sedan till skeppsbron för att sedan skiljas åt vid slussen. Jag tog t-banan hemåt, var hemma vid åtta.. Satte mig här direkt, kikat runt massa och kollat på Bones.. Nu gör jag inte mycket alls. :)

Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback