I’m standing strong.

2009-09-25 @ 16:43:20

Jag har absolute inget vettigt att skriva här, därför jag inte bloggat något förräns nu.. Sov länge, och har fortfarande inte kommit ur pyjamasen. Det blev ingen sväng till komvux, som jag hade tänkt. Och följde inte med till valbo med mor, syster och Erica heller. Jag har legat här i sängen och glott på datorn. Lagt in de sista bilderna i sommaralbumet på face. :) Det känns najs, men det är lite fler bilder att ladda upp i andra album. xD Och den finns en låt som jag lyssnat på hela dagen, och det är Sarahs Standing strong, i love it! Jag lägger med videon här.. Nu ska jag ta och kika runt här igen, och snart kanske ta mig in i duschen.. Syster vill ha med mig ut på krogen ikväll, men vette tusan...

Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback