Min dag!

2009-09-11 @ 22:16:09
Finally så funkar internet....

Jag åkte iväg strax efter tre typ. Till odenplan för att möta Micke där.. Skulle köpa en sak till Annamia, haha. Men det blev inge där så vi åkte till Rådmansgatan, köpte en liten grej där och sedan vidare till Hötorget.. Och därifrån så gick vi ut till kungsan.. Annamia stod på scenen när vi kom, vinkvink. Efter det så kom hon ner och vi gick iväg en bit. Också fick hon lite presenter av oss. Bl.a. en flaska med snurrhals som de stod cocacola på, så lyckat! Pratade lite till med henne. Vid fem-tiden så började Popcorn dagsfinalen, så vi kollade på den och när den var slut så pratade vi lite med Annamia igen, söta hon! Hon var tvungen att dra ganska så snabbt. Och då tog vi oss en liten tripp runt i stan, trevligt. Oj, får inte glömma, när vi stod där på sidan och väntade på AM så kom Malin Nilsson trallandes förbi, hejade på henne och fick en kram, haha. :) hihi. Vid sju-tiden så tog vi hejdå typ och jag åkte hem mot fridhemsplan. Förbi ica för att handla lite, yeah. Men glömmer dock limpa, så får fixa de imorgon. xD haha. Hem hit och det blev tv. Doobidoo vid åtta för att Jessica Andersson var med, söta människa! Och även Måns var med! Efter det så blev det kändisdjungeln, men där hängde jag inte med så mycket. Nu ligger jag mest här och glor runt, inte så kul..

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback