Trött, trött, trött.

2009-09-16 @ 14:01:03
Jag ligger här hemma i sängen och glor.. Och jag är så fruktansvärt trött. Min klocka ringde nämligen vid fyra imorse... Upp och hoppa strax därefter, duschade och sedan var det dags att åka in till Gävle, mamma skjutsade mig. Åkte med halv sex-tåget, var i Stockholm strax efter halv åtta.. Åtta var jag här hemma.. Hann bara packa skolväskan, ta en macka och byta om, för att sedan ta mig till skolan. Började nio med ett seminarium i musik.. Där vi fick; sjunga, hitta takter, spela instrument, uppträda, gruppövningar, dansa lite och bara flumma liksom. Det var faktiskt ganska så roligt, haha. Lektionen slutade strax efter halv tolv och då tog jag mig hem, till fridhemsplan.. Tänkte att jag skulle ta en snabbtripp runt här och in på åhléns och tog då den andra sidan av t-banan upp. xD Haha, ja jag fick en fin vända nere vid vattnet iallafall, helt lost liksom.. Men jag kom hem iallafall, tillslut.. Och jag bestämde mig för att skippa det andra seminariumet nu efter lunch för det var drama och vi skuller säkerligen fått spelat lite teater och skit.. xD Så jag blev hemma här istället.. Och jag har tråkigt!!!!

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback