Vilken dag alltså! <3

2009-09-20 @ 22:46:34
Dagen började med att klockan ringde vid nio-tiden. Kom upp strax efter det, fixade mig och kollade datorn lite snabbt. Tog mig in till centralen efter elva nån gång, mötte Micke vid spärrarna vid halv tolv och sedan upp till ringen för att möta upp Mika och hennes mamma. Så himla kul!! :D Mikas mor lämnade oss för frissan, haha. Vi stod kvar där på centralen och pratade massa, trevligt. Såg Kim Sulocki också... Vi drog ner på stan en sväng, till punkt shop och sedan tillbaks.. Vi tog hejdå av varann, för jag och Micke var tvungna att dra vidare.

Hoppade på pendeln ut till Upplands väsby där vi hoppade på en buss och klev av vid rondellen för att sedan leta oss fram till Stilbil AB, som hade 40-års jubileum denna helg och gästartisten för dagen var Linda Bengtzing! Vi kom dit strax efter halv två och det var inte alls så mycket folk där.. Det var lite underhållning bland bilarna där också, Andrea Bonde (var med i fame factory 2005) och Jessica Andersson (någon okänd människa) sjöng lite låtar. Strax efter två så var det dags för Linda. :D Hon hade med sig Peter på gitarr och Jenny Gee på kör, vi var mycket glada! Linda började med Alla flickor, riktigt kul att höra den igen, mycket länge sedan. Fortsatte med Inga pojkar, första gången jag hörde den live tror jag, mycket bättre live än på plattan.. Vidare med Jag ljuger så bra, hahaha, så bra ju! Hon sjöng typ inget i verserna, då skrattade hon mest, kulkul.. Och mot slutet nånstans så skulle hon låta publiken sjunga, det var BARA jag och Micke. xD HAHA. Vi bara: "Jag kan.. klara mig själv, kan gå ut varje kväll, Komma hem när jag vill" typ.. Snacka om att alla började skratta, inklusive Linda och Jenny. xD Alla kollade på oss, heja! Men man skulle ju sjunga så.. :P Sedan blev det lite snack emellan, myys.. Avslutade med Hur svårt kan det va, i löve it!! Vi sjöng och dansade med, även Linda tillslut.. Applåderade Jenny för raden "klappa din katt", HAHA. Så sjuktkul! Sedan var det slut... Jenny och Peter drog iväg bakom och Linda startade signeringen. Det bildades en kö med de folk som var där, var nog inte mer än 20-30 pers. i kön. Vi kollade iallafall med snubben som pratade om han kunde kolla om Jenny kunde komma ut. Sagt och gjort. Så kul att träffa henne igen. :D Pratade på massa med henne.. Hon kom bl.a. ihåg att vi var på Arrival i Gbg förra sommaren och att vi vinkade till henne, snacka om bra minne! Och hon blev lite chockad över att vi kände till så mycket personer och sådant. ;) haha. Sedan var hon tvungen att ta sig in bakom igen och då tog vi oss fram till Linda. Kramkalas, tacka för senast och lite allmänt mysprat! Om lite allt möjligt, hon är underbar! Bestämde att vi skulle ta kort efteråt när de andra fått sin autograf.. Så efter ett tag kom Linda till oss, pratade lite till och sedan lite fotton. :D Och sedan lära hon dra bakom, kramkalas och vinkvink! Det var så himla kul att se henne uppträdda igen och framförallt träffa henne.. Gosh, jag har saknat detta, henne, allt!!! Myyysigt!


Vi trallade iväg därifrån till bussen, som skulle gå om en halvtimme typ märkte vi.. Så vi trallade in till Upplands väsby stationen och hoppade där på pendeln in till Stockholm igen. Messade lite med Martin, han var på premiären av Rasmus på luffen, så vi tog oss till Oscarsteatern direkt typ.. Satt där utanför och väntade på att det skulle ta slut. Micke pratade lite med Emma, messade med Annamia och hon (med flera) skulle strax komma in till centralen.. Så vi drog dit och träffade henne och alla andra. Sjuktkul att träffa Annamia igen, underbara hon! Följde med in på centralen, pratade lite till och sedan tog vi oss tillbaks till teatern.. Den hade slutat, vi träffade Martin utanför och stod där och pratade lite.. Sedan drog vi bak till artistingången.. Stod där ett bra tag, men de två vi ville skulle komma, kom inte och hade nog dragit innan vi hann dit.. Men vi hejade på Marko iallafall. xD haha. Sedan drog vi därifrån, tog hejdå av Micke nere vid t-banan och jag drog vdare till donken. Gott! Och sedan hemåt, kom nog hem vid sju-tiden typ. :)

Kommentarer
Postat av: Josefine

nej va kul! :)

usch, jag saknar linda!

2009-09-21 @ 15:36:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback