Regnet det bara öser ner..

2010-08-18 @ 19:39:32
Det har verkligen regnat hela dagen idag. Enda sedan jag gick upp vid halv elva tills nu och det bara öser ner. Galet ju! Hur mycket finns det?! Annars har det inte hänt ett skit idag typ, jag har suttit här vid datorn och skrivit på mina inlägg.. xD Två stycken har kommit ut i alla fall, men det tar sån sjukt lång tid med alla bilder också. Men jag är på god väg nu, imorgon hoppas jag att det ska komma ut lite fler inlägg. Jag måste komma ikapp känner jag! Kollade på Bones tidigare idag också, och ska nog se det igen vid åtta-tiden här. :) Annars spelas musiken här för fullt och ja, inget mer händer faktiskt! Väldigt slappt och tråkigt.. Ska ner och hämta lite glass eller nåt nu. :)

Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Samma här, hade vart gött med lite solsken nu! (:

2010-08-18 @ 20:43:13
URL: http://johannalindamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback