Dansavslutning på Estraden!

2010-12-04 @ 22:04:18
Idag var det äntligen dags för lite dansuppvisning, iiihi!

Mamma skjutsade mig in till Estraden i Gävle där avslutningen var, samling vid halv elva typ.. Skulle köra genrep då, men allt var lite försenat.. Tillslut så fick vi köra igenom våran dans och det gick bara bra, förutom att mina jazz-sneakers var ashala.. xD haha. Sedan satt jag, Iris, Tan(?) och Malin och hängde vid ett bord hela dagen... Vid 12 så började själva uppvisningarna... och de höll på enda fram till 15-tiden. Hur mycket folk som helst.. 50 olika ronder/dansklasser som skulle visas upp, allt från 4-åringar upp till 25 typ. Underbart! Så kul att se allting, sånna härliga koreografier alltså. Åh! :D Men lite långdraget blev det i alla fall, vi var ju nummer 49 av 50 XD haha. Men vårat gäng, jazz nyb/forts, gav i alla fall järnet när det var vår tur! :D SÅ SJUKT ROLIGT! Jag ville bara dansa mer och mer, lovely! Jag älskar´t!



Efter all dans så blev det godisregn, haha, och sedan försvann typ alla.. Det blev jag, Victoria plus nån till kvar.. Plus alla dansledare då.. Klockan var bara strax efter tre-tiden och vid fyra skulle det vara Zumba party så vi satt kvar.. Pratade lite med Lisa, vår danslärare, hon är mysig! :) Det ramlade in lite folk tillslut, blev la typ 30-40 stycken.. Och vi körde igång zumban, det var fyra ledare och däribland var Lisa med. En jobbig, asrolig och svettig timme hade vi framför oss.. :D Åh, vad jag tycker om zumba! Vi delade upp oss i två grupper och dansade mot varann i en låt, ASKUL! Strax efter fem-tiden så slutade det och då åkte vi hemåt.. Fick skjuts till stan och tog därifrån bussen hemåt. :)

Och nu är det bara att anmäla sig till vårens kurser, LÄNGTAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback