Slocknar snart..

2010-12-12 @ 00:45:38
Haha, herregud vad klockan börjar bli mycket.. Jag har suttit och pysslat till och från sedan senaste inlägget.. Fasen vad roligt det är, men det tar tid alltså. Men bra blir det, jag blir så sjukt nöjd! Heja mig! :D Så jag har faktiskt inte hunnit gjort så mycket mer.. Pratat lite med Annika på msn, saknar dig men vi ses nästa helg! :D ♥ Sedan så kollade jag på sista avsnittet av Så mycket bättre, herregud så bra det är! Och efter det så började ju Sex and the city, så kollade givetsvis på den också. Den filmen är så himla underbar ju! :D Den slutade för en stund sedan och nu ska jag faktiskt släcka ner här...

Planer för morgondagen;
- Valbo med syster, inhandla sista julklapparna.
- Lussebullsbak med mamma.
- Plugga; eko.styrning o analys och marknadsföring.
- Fixa julkort.

Det ska vi nog hinna med. Hoppas jag! Eller jag måste hinna med det, där med pasta. xD hahaha. Så ja, sängen kallar nu så jag kommer upp imorgon. :)
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback