Franska är inte min grej...

2010-02-21 @ 17:23:27
Jag har nu suttit med franskan i ungefär två timmar. Jag blir inte smartare iallafall. Men jag har gått igenom kapitel 3 nu. Skrivit ner glosor och gjort övningarna. Men ärligt, jag fattar inte mycket alls. Herregud! Nu ska jag bara lära mig kapitel 1-3, alla glosor och meningar och allt nödvändigt. För jag tror det är prov på tisdag, jag fattade det så. Men hjälp, det här kommer aldrig gå!!! Det är för mycket att ta in på två dagar, men, jag får väl skylla mig själv här... Jag ska ge det en chans iallafall, men nu får franskan vila lite och tittar igenom det lite senare här.. :) Men pluggat har jag iallafall gjort, härligt!

Nu ska jag sjunga vidare här, ha! ;D
Tjing!

Kommentarer
Postat av: emeliie

DUKTIG DU ÄR! jag har faktiskt också pluggat, tro det eller ej! hahah ;)

jag sov så otroligt gott ;O haha.. fast jag satt uppe till typ halv 4 och läste (a) nu har jag bara 31 sidor att läsa i samhällen (hehehe, jag satt och räknade sidorna.. sen gav jag upp) SEN ÄR JAG KLAR FÖR IDAG! jippi för oss!

hahaha, puss! <3

2010-02-21 @ 17:42:53
URL: http://withoutgrace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback