Schlager-tema på skolan!

2010-02-12 @ 23:26:27
Ett ord; LYCKAT!!!

Jag kom till skolan strax efter 12-tiden.. Jag kliver in i matsalen, genom de rosa skynket.. Och det var asmycket folk där. Och alla vid "vårat" bord började; Carro *klappklappklapp* Carro *klappklappklapp* HAHA. Snacka om att bli chockad, att jag var så saknad där.. ;) haha. Slog mig ner med Junia, Hannah, Marie, Linnéa, Anki, Petra, Magdalena, Pekka, Leslie och Martin! Treeevligt! Där fanns godis, chips, popcorn och salta pinner, mums. Även tårta dök upp senare. Träffade Annette och Jenny och pratade massa, söta dem! Karaoken var på för fullt hus! SÅ KUL! Jag sjöng faktiskt också, några låtar.. Tusen och en natt, Inget stoppar oss nu, Leende guldbruna ögon, När vindarna viskar mitt namn. SKOJ! Gjorde schlager-quiz också, trevligt. Pratade lite till med folket innan jag drog iväg strax efter halv två-tiden..

Lövely stund på skolan; vänner, snacks och karaoke! Mera sånt, tack. ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback