Sju, Seven, Siete, Sieben, Sept!

2010-02-02 @ 22:56:19
Jag har fått en/ett award av Bonnie, så nu ska jag genomföra det!

Detta innebär…
… lägg in awarden på din blogg
… länka personen du fått den av
… berätta sju intressanta saker om dig själv
… välj sju stycken nya att ge awarden till
… länka till dessa sju i detta inlägg
… skriv en kommentar i deras bloggar och berätta att dem fått awarden.


- Jag älskar att dansa, det finns inget bättre. mina "riktiga" dansklasser jag har tagit var för mina förebilder Nathalie Rosenberg och Jennie Widegren. Även resten av Bounce-gänget. Och jag har dansat bakom Malena Ernman!!! 
 
- Jag är en riktig perfektionist, i det mesta. Speciellt när det gäller skolarbeten, det kan ta ett bra tag innan jag kommer igång för jag vill ha det perfekt från början... Vilket inte alltid är så bra, hm..

- Jag har en dröm om att jobba utomlands. Antingen som entertainer på nåt hotell eller så är jag sugen på en bartender-utbildning och stanna kvar och jobba efter det!

- En av det bästa sakerna jag gjort i mitt liv, som jag är riktigt stolt över mig själv för, är att jag varit på en dansaudition. Känslan att stå där framför en jury och bara dansa, göra det man är bra på.. Kanske inte tillräckligt alla gånger, men det ger en själv en enorm kick! Jag är stolt och glad över att jag gick igenom en audition, och ni som vare på audition själva, vet nog känslan över det!!! Flera kommer det att bli, inom en snar framtid hoppas jag.. :

- Jag har lite svårt att lita på människor fullt ut. Visst litar jag på folk, men kanske inte riktigt till 100%... Jag har liksom svårt att öppna upp mig för folk, det finns nog ingen som vet Allt om mig!!

- Jag älskar allt som har med människokroppen att göra, typ! Jag läser både Naturkunskap B och Medicinsk grundkurs nu, där vi går igenom kroppen. Allt möjligt! Olika organ, nervsystemet, skelettet.. Hur intressant som helst!

- Jag har alltid varit ett litet träningsfreak.. Spelar ingen roll vad det är.. Jag har testat på; Gymnastik, Simning, Basket, Aerobics, Fotboll, Innebandy... Ja, en del! Har sprungit lite på gym också, men nu håller jag mig till dans, step up, box och sånt skoj! :D


> Jag skickar vidare awarden till; Emelie, Regina, Angelica, Sanna, Emma, Sara och nån som känner sig manad?! ;D haha.

Kommentarer
Postat av: emeliie

hihi, vad kul! ska göra det ikväll ;)

2010-02-03 @ 12:44:24
URL: http://withoutgrace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback