JULI... redan!!!

2010-07-01 @ 17:53:24
Guuud så fort det har gått, juni har redan sprungit förbi liksom. Känns ju som att det nyss var mello, när vi hängde hela gänget i Stockholm. Ojoj, det går fort nu.. Men jag tycker ändå det inte känns som sommarlov för mig, för jag gör inte ett skit alltså. Fast det är kanske det som kallas sommarlov, men inte för mig. Sommarlov för mig är att åka runt på massa konserter och upptäcka nya städer, eller det kanske var så men inte nu mer... Hmm. Det hände inte så mycket i juni här, men jag har känt att jag har velat gjort mer men jag har sagt till mig själv att dra ner på åkandet och prioritera det viktigaste av det. Så är det gjort också, men det är ju ruskigt tråkigt att bara sitta hemma och se alla andra fara omkring. Men jag känner att jag inte riktigt har råd att vara överallt längre...

JULI, JULI, JULI och vad kan juli-månad bjuda på då mån tro.. På tisdag så åker jag till Mallorca med familjen i två veckor, det ska bli otroligt skönt att komma iväg och bara vara lite.. Några dagar efter att jag kommit hem så drar jag till Stockholm i två veckor. Glada gänget är samlat under en vecka och vi ska bara vara och njuta av livet typ. Pride är det också, så hänga lite i parken där. Dansa en vecka på BSC också! Sommarkrysset ska hinnas med, kanske Allsång på Skansen också.. Jag längtar i alla fall grymt mycket till gänget-veckan! :D Jag saknar er!



Kommentarer
Postat av: Mika

Längtar! SEE YOU SOOON!



puss hjärtat!

2010-07-01 @ 19:34:38
URL: http://aliveinthedangerzone.blogg.se/
Postat av: Jennie

Juli blir galet bra helt enkelt!

PUSS ! <3

2010-07-01 @ 23:13:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback