Snaaart!

2010-07-05 @ 23:18:48
Det har inte hänt så fasligt mycket idag, nu ikväll här så har jag dammat och dammsugit rummet. Lite onödigt kanske, men ja, jag hade inget att göra. xD Resväskan är snart färdigpackad också, bara tandborste som ska ner, ska la borsta tänderna så jag får lägga ner den och dra igen väskan.. :)

Nu är det bara några timmar kvar tills taxin kommer, tror den skulle komma kring halv tre-tre inatt. Då är det mot Arlanda och sedan vänta där lite och vid 7.15 imorgonbitti så lyfter planet mot Mallorca. Och vårt älskade alcudia! Det är femte gången vi åker dit nu, olika hotell varje gång fast denna gång är vi tillbaks på det hotellet vi var på första gången. :) Det ska bli mysigt. Det ligger mitt i stan, och det tar max 10 minuter ner till stranden. Skönt, fast vi har aldrig bott längre bort än det. Det ska bli skönt med lite miljöbyte.. och tillbringa dagarna nere vid stranden, för att lite senare på eftermiddagen ta sig ut på stan, där man för övrigt hittar allt och har sina favoritrestauranger. Mysigt! Och sedan kanske avnjuta en show på hotellet, vilket jag kommer göra nån kväll i alla fall. Jag tycker om att sitta där på hotellet och se folket på scenen! Och vi är borta i hela två veckor.. det är lång tid, men där på plats brukar det gå ganska så fort! Bara slappa och bara vara i två veckor, njuta i solen och av livet! Jaa, några timmar kvar i alla fall, jag vill dit nu va!





Kommentarer
Postat av: Mika

ÅÅH, avundsjuk deluxe!! Underbaaaart!

2010-07-06 @ 08:18:26
URL: http://aliveinthedangerzone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback