Dagen som varit...

2010-07-01 @ 21:58:24
Jag har nyligen ätit lite mat här, pommes och korv. Gott och nu är jag mätt! Jag kollar på filmen Så olika också, den är riktigt bra! Mysig film liksom. Tidigare idag så har jag försökt packa lite grann, fått ihop en packlista, men det är lite för många dagar kvar ännu för att vika och packa ner kläderna i väskan.. Jag får nog börja packa på söndag eller måndag liksom.. Annars har jag suttit här vid datorn och kikat runt.. Kollat på Bones. Spelat spel på iphonen, haha. Jag la nyss ut min kalender över sommaren också, haha, för att ha lite koll på mig själv, fast det händer inte så mycket.. Ja, sedan har det nog inte hänt så mycket mer.. Jag ska ta och kika vidare på filmen här nu. :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback