Väldigt farande...

2010-07-22 @ 16:32:31
Jag vaknade sent idag och hela förmiddagen spöregnade det ute och jag menar verkligen spöregn.. xD HAHA. Mysigt ljud i alla fall. Nån gång efter lunch-tid så åkte jag och mamma iväg, först till banken för att växla in lite euro.. Sedan åkte vi till Valbo och kikade runt lite där, jag köpte en liten miniväska i paljetter på gina. Rea! ♥ For in på expert också, mamma hämtade sin dator och jag lämnade in min kamera på service. Den går inte att använda alls, displayen har fastnat eller nåt, så nu är den inlämnad och jag är utan kamera.. Buhu.. Den blev paj på Mallis, så surt. Efter det så åkte vi hemåt igen.. In på rusta och dollar för att leta resväska till mig, jag måste ju packa i nåt till Sthlm. xD HAHA. Jag köpte en, men jag vet inte om den är för liten eller för stor.. Ska testpacka snart.. Sedan in på ica maxi för att sedan ta oss hem.. Och nu sitter jag här och trycker, som sagt så ska jag försöka packa lite nu. Svårt!

Hörs senare...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback