Det kanske går bra nu...

2010-03-25 @ 00:43:00
Det blev stressigt imorse till skolan, så mamma blev tvungen att skjutsa mig för att jag skulle hinna. Började ju vid åtta-tiden med naturkunskap, där vi gick igenom hur man skriver labrapport, lite om hälsoprojektet och det viktigaste till provet. Plus att vi fick rita lite på slutet, jag och Marie tyckte väl inte att det gav så mycket men vi ritade hjärtat. xD haha. Sedan for jag ner i matsalen till Junia och där satt jag hela dagen.. Strax innan lunchen så kom Linnéa, Marie, Pekka m.fl.. Trevligt! :D Franska-läraren kom förbi också, jag gjorde inte hörförståelsen idag utan jag ska få göra om provet på fredag istället. Det känns riktigt bra! Efter lunchen så blev jag lämnad själv nere i matsalen och då pluggade jag lite svenska. Det gick väl bra! Strax efter tre-tiden så gick jag och Junia hemåt. Och jag har pluggat svenska hela kvällen, gjort klart min argumentation till imorgon. :) Det känns bra, nu hoppas jag bara att redovisningen går bra också. Jag kollade såklart på Andra Avenyn tidigare också, så bra ju! Och lite andra små skitserier. xD haha.

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Ska nog kolla runt lite på datorn här och sedan släcka ner för att sova lite.. Skola imorgon ju, först argumentationen på förmiddagen och på eftermiddagen är det svenska-lektion. Haha, från 10 till 16 är det typ svenska imorgon, yay! Hörs mera imorgon! :)

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: emeliie

haha.. i detta inlägg var det endast fem BRA :D



hahaha! miss you <3

2010-03-25 @ 13:27:52
URL: http://withoutgrace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback