Dagen springer förbi.

2010-05-25 @ 21:15:19
Jag sitter här och trycker vid datorn igen, det har jag gjort för det mesta under hela dagen. Jag har laddat upp lite bilder på fb också, från april- och maj-månad. Najs! :) Jag har faktiskt fixat klart hälsoprojektet också, eller klart och klart, jag tror inte det går att göra så mycket mera nu. Jag kollade igenom det för en stund sedan och det såg bra ut tyckte jag. Skönt! Och jag var iväg och tränade tidigare också, step/styrka och styrkepass! ♥ Helt underbart alltså, åh! Svettigt och jobbigt men guuud vad roligt! :D Pratade med Päivi efteråt. :) Nu har ju mitt träningskort gått ut, katastrof ju!!! Men jag ska troligtvis iväg och träna på torsdag, och sedan blir det stepen och styrkan på tisdag också. Höhö, får betala drop in då men kan inte missa det! Men i alla fall, jag kom hem strax efter åtta-tiden och nu sitter jag här och ugglar.. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra, tror jag ska kika lite på Bones igen. :D

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback