Det är inte långt kvar nu...

2010-05-20 @ 18:29:55
Jag kom iväg till skolan idag, cyklade dit. :) Det var varmt ute ju, åh! Ner i matsalen där Junia och Anna satt, trevligt. Lite franska-plugg blev det. Pratade med Jenny om sista uppgiften i svenskan. Pratade lite med Annette också. Najs! Hejade på Marie när hon kom vid halv tre. Strax efter tre tror jag vi gav upp där. Det mullrade lite fint när jag cyklade hemåt, nästan hemma så började det spöregna. Jag blev lite blöt, yes.. Spöregn, åska och blixt, det var lite mysigt! Annars har jag mest suttit här och tryckt.. Jag ska nog ta och fixa sista uppgiften i svenskan nu och sedan ge mig på lite franska. Suck!

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback