Imorgon...

2010-05-18 @ 23:11:09

Snart slut på denna dag och jag har inte bloggat något alls...


Kom upp i skaplig tid imorse, runt lunch så skjutsade mamma mig till skolan. Ner i matsalen till Junia direkt och där blev jag kvar ett tag. :) Upp till personalrummet en snabbis för att kolla om Yann (franskaläraren) var där, men icke, då stoppade Marita (tyskaläraren) mig. xD haha. Pratade lite om tyskan och sedan berömde hon mig asmycket för talet i Svenska C. Hoin blev imponerad, hon tyckte det var perfekt och jag var perfekt som talare. Åh, happy! :D Sedan ner i matsalen och vid tre-tiden så kom alla lärare ner så då haffade vi Yann.. Och det blev bestämt tillslut att jag ska prata franska med han och göra sista provet i kursen nu på fredag. Det blir najs! Strax därefter så drog vi ut och strax efter oss så kom Annette ut så vi pratade med henne massa om studieresan. trevligt! Sedan tog vi oss hemåt... :)

Jag åt direkt och sedan packade jag om väskan och bytte om.. Cyklade mot badet för att träna lite. :D Vid fem var det step/styrka.. ÅH, helt underbart. Galet vad roligt det är, herregud! Det var svettigt och jobbigt idag, mer än vanligt, men det är väl för att det blir sån dålig luft i salen när det är varmt ute också.. Men vi körde på som bara den, lövely! Lite paus och sedan styrkepasset.. Också sjukt roligt.. Vi körde två och två på en låt idag, haha, gud så jobbigt! Vi skrattade så mycket, för man orkade knappt göra övningen.. xD haha. Efteråt blev det ett snabbt snack med P och sedan cyklade jag hemåt...

Hemma blev det lite banan direkt, var sugen på nåt. xD haha. Slog mig sedan ner vid datorn, och här även hunnit packat väskan för morgondagen. :) Och ätit lite mackor med mamma, mums! Jag ska bara fixa det sista här nu och sedan släcka ner... Imorgon ska vi äntligen på studieresan till Uppsala, det ska bli sjuktkul alltså.. :D Bussen går redan vid halv åtta, så blir ju tvungen att gå upp vid halv sex-sex för att hinna.. :) Men det blir nog bra, hoppas på fint väder imorgon också!

Dags att sova nu!
Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback