Ny vecka väntar...

2010-05-09 @ 20:30:15
Hela dagen har rullat förbi och det har inte hänt särskilt mycket. Kollat på Mr & Mrs Smith, den är så bra! Och lite annat på tv, mest bara skit. xD haha. Suttit här och ugglat runt också.. Längtat tillbaks lite till gårdagen, det var sååå kul ju! Hoppas det dyker upp nåt konvent snart igen.. :) Annars har jag mest haft det lite långtråkigt...

Ny vecka...
Måndag: Plugga naturkunskap och tyska!
Tisdag: Skolan på eftermiddagen. Nk- och tyska-prov! Step up 17.00. Styrkepass 18.35. 
Onsdag: Skolan på eftermiddagen, HLR. Gympa 17.10.
Torsdag: Plugga franska!
Fredag: Åker till Stockholm.
Lördag: Sommarkrysset med gänget.
Söndag: Åker hem. Plugga! Bones på tv!

Det blir en pluggvecka typ. Lite träning och veckan avslutas sedan med lite äventyr i storstaden. Lövely! Just nu sitter jag och kollar på Bones. Det är braaa, spännande ju! Jag kanske ska ta och koncentrera mig lite på det.. :)

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback