Solen skiner...

2010-05-12 @ 09:46:02
Här sitter jag, jag vaknade väl för en timme sedan ungefär. Inte orkat fixat mig ännu, klockan är ju så lite ju.. Solen skiner utanför och det är klarblå himmel, härligt! :D Men tror dock inte att jag kommer vara ute något idag.. Jag ska iväg till skolan på eftermiddagen, ska ha Hjärt och lungräddning.. Suck! Inte så lockande precis, men det är obligatoriskt i medicinsk grundkursen. Får se hur länge det håller på, och hur många vi är. Kanske kan bli en snabb tripp på stan efter det, om jag kommer ihåg. xD Annars är det väl raka vägen hem till denna dumburk..

Nu ska jag kika runt på allt, sedan fixa mig lite.. Hörs senare!
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback