Angel in the night.

2010-05-06 @ 22:08:48
Jag var iväg på Afropowerdance. Haha, det blev mycket skratt. Det är galet. Armarna flänger hit och dit, benen flänger hit ocg dit, hela kroppen flänger hit och dit. Haha, herregud! Väldigt annorlunda för vad jag brukar gå på, haha. Men det är roligt som fan! :D Efteråt så fick jag sällskap med Maria hem, trevligt.

Hemma så har jag inte gjort så mycket. Jag loggade in på msn som jag inte gjort på evigheter. Pratat med fina vänner och gör fortfarande. Pratat lite med Micke i telefon också, jag ska till Stockholm nästa helg, så lite planering där. Åh, så kul det ska bli! :) Och nu sitter jag och snicksnackar med några här och lyssnar på musik. Trevligt!

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback