1 April!

2011-04-01 @ 22:24:34
Wow, har vi redan kommit in i april-månad.. Sjukt fort har det gått. Men ja, jag klagar inte.. Fyller år på söndag, iihi, men blir firad imorgon av släkten, najs! :) Dagen har varit väldigt lugn.. Var iväg och körde ett styrkepass kring lunchtiden idag, pratade med Päivi efteråt. :) Hemma har jag typ fixat med Sannas present massa, det tog mycket längre tid än vad jag hade räknat med. Men jag är nöjd, supernöjd! Hoppas hon blir glad nu bara, hihi :* Imorgon får jag äntligen kramas massa med henne igen, åh! Annars har jag bara betalat mina räkningar och beställt ny kursbok.. ;D Yeah, lugn dag som sagt.

Nu har jag hamnat här vid datorn, men kollar samtidigt på Runaway bride, den är braa. :) Ska kika på den och även kika igenom datorn lite snabbt..
Pusshej! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback