Dagen som varit..

2011-04-28 @ 20:35:27
Jag bloggade aldrig igår när jag kom hem.. Bussen rullade in i viken vid halv tolv och sedan var jag för trött för att blogga men jag ska blogga lite snabbt om dagen senare här. Idag har jag inte gjort så värst mycket. Var till stan med mamma. Fyllde på busskortet, lämnade in en klocka för batteribyte och kikade runt lite.. :) Och ikväll här var jag iväg och dansade i Gävle. Ragga stod på tur. Vi fick placeringar idag, till uppvisningen om cirka två veckor. Jävlar vad stressigt det blir för min del att ta mig från en placering till en annan, jag får springa marathon. XD HAHA. Vi la på lite nya steg också, najs. Och vi pratade även om kläder till uppvisningen.. På överdelen ska vi tänka på eldfärger, hm.. Kikar man i min garderob så märker man att jag använder typ bara svart/vitt.. xD haha. Svårt detta, ska ut och kika efter lite kläder sen, basictröjor. :) Sen jag kom hem så har jag kollat på Biggest loser, ätit lite och kollar nu på Dirty dancing. Åh, vad den filmen är braaa! :D Nu ska jag fokusera lite på den va!

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback