Dansa dansa dansa.

2011-04-25 @ 21:06:14

Inte hänt så mycket. Kollat på Bones massa och bara suttit här typ..

Var iväg och dansade ikväll här i alla fall. Jazz! Körde uppvärmningen två gånger, som vanligt. Sedan körde vi Rihanna-dansen. Och det gick faktiskt bättre idag, men inte bra.. Jag kände att jag satte fler steg den här gången, nu är det mest snurrarna och piruetterna som förstör. Suck! En liten vattenpaus och då passade jag på att prata lite med J. Att jag tycker det är svårt och att piruetterna inte går alls. Hon förstod det och bad mig inte bestämma något förrän nästa vecka. För det Kanske kan bli lite förändringar, kanske. Och vi skulle prata igen nästa vecka. :) Men jag kan ju själva koreografin, det är takten som är för snabb, haha. xD Får se nästa vecka vad som har bestämts. :) Sedan körde vi även igenom Stone sour-dansen, den går så bra. Jag tycker om den! En timme går som sagt alldeles för fort. Bussen hemåt igen..


Nu ska jag kolla på Mamma Mia! :D
Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback