Gävle all day!

2011-04-07 @ 20:23:49

Var till högskolan en sväng idag. Föreläsning mellan 10.15-13. Ny kursstart idag, finansiell analys. Läraren verkar bra så det ska nog bli bra. :) Tog bussen in till stan sen för det blåste storm ute, herregud. Kikade runt i butikerna i omgångar. Köpte en neonrosa sport-bh, så najs! Åt lite på donken också. Kikade runt ännu mer och tog mig sedan till Ackes, där jag satt och slappade i en timme typ.. Vid 17-tiden så var det dags att dansa, iiihi! Ragga stod på tur. Värmde upp med dansen och sedan la vi på nya steg.. Woho! Det var roligt och det blev svettigt, haha. En timme går alldeles för fort alltså.. men Glädje! Bussen hemåt och mamma hämtade mig på resecentrum och då åkte vi och hämtade ut ett litet paket från hm, najs. Hemma så hade jag fått hem finansiell analys-boken, den är på engelska, suck! Lite korv har jag ätit också och nu kollar jag på Bones igen. :) och ska fortsätta med det.

Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback