Glad tjej!

2011-04-14 @ 19:50:02
Nu har jag hamnat här igen och jag har nästan gjort allt på min lista.. Packat allt som går att packa ner, det sista åker ner imorgon innan jag åker iväg. :) Brevet till Sanna är färdigskrivet, yay. Fört över pengar till J också, detta blir toppen! Mamma har skickat tillbaks hm-kläderna, bra. Och jag hann även ta ut pengar innan dansen.. Ja, dansen. Åh, jag älskar den! Ragga som gällde idag. Jag blir så glad av låten vi dansar till, underbart! Och ja, vi la på mer steg, inte så mycket men lite i alla fall. Lycka! Koreografin är asrolig att dansa, och sååå bra! :) Och en timme går alldeles för fort och nästa vecka har vi inget pga påsklov. Suck! Bussen hemåt och då hamnade jag här... Och det som finns kvar på listan som jag visste att det skulle bli segt med, plugget! Jag har faktiskt skummat igenom de kapitel som gäller för nästa vecka, mer orkar jag inte göra. Jag ska ta tag i allt ordentligt nästa vecka, måste!

Nu ska jag typ äta här. Sedan får det bli några Bones-avsnitt igen, ska se de sista på tredje säsongen. :) hihi.
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback