I'm looking at you through the glass..

2011-04-04 @ 22:32:29
Vaknade i lagom tid, åt frukost och packade väskan min. En promenad med musbus. Det blev tacorester till lunch, haha gott. Sedan blev det bussen in till Gävle och högskolan. Vid 13.15 var det dags för kursstarten i mikro analysen.. Det var segt. Började gå igenom monopol idag, haha. Det blir nog bra tillslut, jag ska läsa lite i boken så jag kommer in i det sen, fast den är på engelska. Suck! Slutade strax innan fyra-tiden och då tog jag bussen in till stan och kikade runt där lite grann. Köpte två linnen på stadium annars inget mer.. Tröttnade där efter en timme ungefär...

Drog då till Ackes, en timme innan dansen började.. Vid 18-tiden så var det dags för jazz. Körde uppvärmningen två gånger, som vanligt. Och sedan körde vi Rihanna-koreografin i ungefär 20minuter, för att friska upp minnet liksom. Jag hänger fortfarande inte med i alla steg än, men snart så.. Stegen kan jag, men ja, min kropp vill inte riktigt.. J sa att vi har ungefär fyra veckor på oss att sätta den koreografin och den måste sitta då för sedan står vi på Gävle teatern.. iih hjälp! Sista halvtimmen så dansade vi på den andra koreografin, la på massa nya steg och repeterade det nya hela tiden. Åh, wow vad jag älskar koreografin alltså. Det är galet! Så otroligt fin är den och den är underbar att dansa. :) iiihi, dansglädje!

Bussen hemåt och det blev typ mat direkt. Pommes och kött, gott! Kollat på Project runaway och Bachelorette.. Och nu har jag fastnat framför Bones igen, naajs!
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback