Jump in!

2011-04-13 @ 20:43:23
Var till högskolan imorse, hade föreläsning i mikro analys där vi gick igenom prisdiskriminering. Det var ganska kul, vi förstod i alla fall nåt. :) Bussen hemåt efter det och då kollade jag lite på Bones i väntan på mamma. Vi åkte iväg en sväng till Valbo köpis för jag skulle lämna tillbaks mina hängselshorts. Skulle nog aldrig använda dem så det var lika bra.. Shoppade massa annat istället, suck. Shorts med hög midja, så fina! En ny skinnjacka, får se hur det blir med den.. Sedan så har Gina tricot fått in sånna där one piece-dressar, billiga kopior.. Och jag köpte med mig en hem, haha, men vet inte ännu om jag ska ha den kvar men det lutar åt det i alla fall. :) Jag skrattade gott åt mig själv, hahah..


Hemma så blev det lite mat, pommes och korv. Och nu har jag hamnat framför Bones igen, så braa! Sedan får vi se vad som händer.. :P
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback