Lång dag!

2011-04-19 @ 19:51:21
Kom upp vid åtta-tiden idag, duschade och åt frukost. Mamma skjutsade mig till resecentrum och jag drog in till Gävle. Till högskolan där jag träffade Sanna och Lina i bibblan vid tio-tiden. :) Påbörjade våran inlämningsuppgift i finansiell analys, som ska in nästa vecka. Vi gjorde hälften i alla fall, alltså tre frågor av sex. Det känns najs. :) Under lunchen så drog vi ut och satte oss i solen och njöt lite.. innan det blev lite kallt, haha. Vid 13.15 så var det dags för föreläsning i finansiell analys. Vi gick igenom risker och avkastning och ska fortsätta med det nästa vecka. Intressant men lite svårt också. Slutade vid fyra och då tog jag mig in i stan och hoppade på halv fem-bussen hemåt. :) Och det var raka vägen till badet för vid 17.30 så var det träning, step/styrka! Kul och träffa Päivi igen också. Vi körde hårt direkt och gud så jobbigt det var. Jag var trött och det var så varmt. Gah! Så ett pass blev det för mig innan jag tog mig hemåt igen. Och nu har jag hamnat här..

Planer för kvällen; Tacos med mor och syster snart, mums. :) Sedan ska jag blogga mer om helgen, iihi. Sen får vi se vad som händer, om det finns nån tid kvar, haha. ;D

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback