Min dag!

2011-04-06 @ 22:21:07
Högskolan imorse, föreläsning i mikro analys. Det gick segt men vi höll ut ändå.. xD Bussen hemåt och då fastnade jag här en stund.. Syster kom hem från praktiken och sedan åkte vi till Valbo köpis en stund. Kikade runt där och det blev en del shoppande.. Hängselshorts, dans t-shirt och två linnen. Najs! :) Klockan blev nog runt halv sex-tiden när vi lämnade valbo och syster släppte av mig vid badet då.. Träning vid 18.15, aerobic latin moves. Roligt roligt! :D Svettigt, men galet. Glädje! Pratade med Päivi efteråt och fick skjuts hemåt, tack! Lite mat och Sveriges mästerkock på tv.. Sedan satte jag i Bones igen och det kollar jag på nu, iihi!

Morgondagens planer;
Högskolan en sväng, ny kursstart igen. Hänga på stan några timmar, hm. Dansa dansa dansa, lite ragga står på tur! Sedan hemåt och då hörs vi här igen..

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback